نشست مشترک مرکز رشد گچساران با شهردار و شورای شهر گچساران برگزار شد
۱۴۰۲-۰۵-۲۹

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری از گچساران، نشست هم‌اندیشی پیرامون مرکز رشد و فعالیت‌های دانش بنیان در محل ساختمان شورای شهر گچساران برگزار شد. مدیر مرکز رشد گچساران با بیان این مطلب افزود: جلسه‌ای با حضور شهردار محترم، معاونین شهردار ، شورای شهر گچساران و فناوران مستقر در مرکز رشد گچساران با موضوع چالش‌ها ، مشکلات و توانمندی‌های مرکز رشد گچساران برگزار شد.

 دکتر روح اله رحیمی با تقدیر از نگاه مثبت مجموعه شورای شهر و شهرداری گچساران به موضوعات مطرح‌شده اظهار داشت: شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد از پتانسیل قابل‌توجهی برخوردار هستند و این ظرفیت‌ها می‌تواند نیاز شهر گچساران در حوزه های متنوع و مختلفی را برطرف کند.

 وی هوشمندسازی مدیریت شهری، مدیریت هوشمند فضای سبز، مدیریت هوشمند مصرف آب، مبلمان شهری و ساخت تجهیزات و امکانات خدمات‌رسانی شهری را بخشی از خدمات ارائه‌شده در این نشست دانست .

دکتر رحیمی اضافه کرد: مقرر شد دو جایگاه در معابر اصلی شهر گچساران برای نصب بنرها و تبلیغات پارک علم و فناوری و شرکت‌ها و واحدهای فناور مرکز رشد در اختیار مرکز قرار گیرد. وی ایجاد دفتر همکاری‌های مشترک پارک علم و فناوری و شهرداری گچساران و همچنین برگزاری چند رویداد مهم در زمینه مدیریت شهری را از دیگر مصوبات این نشست دانست.