ساخت داروهای گیاهی ازجمله درمان زخم‌های دیابتی مسائل ملی است و می‌تواند راه‌گشا باشد
۱۴۰۲-۰۷-۰۱

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.

 براساس این گزارش سردار غلامرضا جلالی به‌همراه سردار محمد علی قمی رئیس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون سیاسی امنیتی استاندار استان از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری بازدید کردند.

 در این بازدید دوساعته که در مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج انجام شد، دکتر محسن فرزین ضمن توضیحات کامل در خصوص پارک و مراکز رشد بر ضرورت تقویت و تجهیز پارک علم و فناوری استان تأکید کرد.

 سردار جلالی ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌ها و خدمات صورت‌گرفته اظهار داشت: به یمن و برکت برگزاری یادواره شهدا در استان، توفیق یافتیم در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری نیز حضور داشته باشیم.

 وی اذعان داشت: کارهای ارزشمندی در حوزه‌های زیستی، کشاورزی و گیاه پزشکی صورت‌گرفته است. رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: در حوزه‌های سایبری نیز چند کار نو و خوب ارائه‌ شده است. وی در خصوص تطابق فعالیت های دانش بنیان با ظرفیت های استان خاطرنشان ساخت: با توجه به جغرافیای استان که کوهستانی و جنگلی است حوزه‌های مربوط به گیاه پزشکی و دارویی مبتنی بر طبیعت توجیه‌پذیر است.

 سردار جلالی اذعان داشت: ساخت داروهای گیاهی ازجمله درمان زخم‌های دیابتی مسائل ملی است و می‌تواند راه‌گشا باشد.

 وی عنوان کرد: تقویت بازرگانی و بازاریابی پارک‌های علم و فناوری در کشور به همراه حمایت‌های سازمانی و ملی از آن بخش‌هایی که نیاز به حمایت دارند میتواند در توسعه این فعالیت ها در سطح ملی موثر باشد.