نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی آغاز به کار کرد
۱۴۰۲-۰۹-۱۳

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، صبح امروز (دوشنبه 13 آذرماه 1402) نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر پیوند، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری ، دکتر محسن فرزین، رئیس پارک علم و فناوری و جمعی از مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به کار کرد.
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای آیین افتتاحیه اظهار داشت: آنچه که امروز ،نیاز جامعه ماست،نشان دادن توان و استعداد جوان ایرانی است. دکتر فرزین با اشاره به اهمیت حوزه دانش بنیان اضافه کرد: خواست رهبر معظم انقلاب هم تقویت این حوزه است زیرا عدم وابستگی و استقلال با حمایت از شرکت های دانش بنیان محقق خواهد شد.

دکتر فرزین اهمیت وجود نمایشگاهها را به منظور ایجاد انگیزه در نسل های جوان و نوجوان ضروری دانست و اذعان داشت: بهره برداری از دستاوردهای پژوهشی و فناوری گام بعدی و مهمتر است.

دبیر برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان  با اعلام این مطلب افزود: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار از امروز دوشنبه ۱۳ آذر افتتاح و تا چهارشنبه ۱۵ آذر ادامه خواهد داشت. بیش از ٨۰ واحد و شرکت فناور و دانش بنیان و ۳۰ نهاد و دستگاه اجرایی در غرفه‌ها حضور دارند.

وی در پایان گفت: پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد اینک برای تأمین زیرساخت‌ها، تجهیز، تأمین امکانات و منابع مالی برای فعالیت شرکت‌ها نیاز به حمایت و همراهی جدی نهاد‌ها و جامعه داردتا بتواند در توسعه اقتصادی، صنعتی، علمی و اجتماعی استان نقش حیاتی ایفا کند.
 معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به سرعت تحولات در حوزه علم و فناوری اظهار داشت: برای عقب نماندن از کاروان علم در دنیا بایستی کار جهادی کرد.
پیوند وجود نمایشگاه‌های پژوهش و فناوری را دلیل محکمی بر تلاش و مجاهدت علمی جوانان و نخبگان دانست.
وی اضافه کرد: بینش و روش روشن رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید دانش بنیان چراغ راه همه دانشگاهیان و پژوهشگران خواهد بود.
پیوند با تشکر از پارک علم و فناوری استان در برگزاری نمایشگاه، خواهان توجه بیشتر به رفع مشکلات حوزه دانش بنیان استان شد.



تیزر (260.22 مگابایت)