نشست هیئت‌رئیسه پارک با فناوران و شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور گچساران برگزار شد
۱۴۰۲-۱۰-۱۰

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری از گچساران نشست هیئت‌رئیسه پارک با فناوران و شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور گچساران برگزار شد.

 بر پایه این گزارش در این نشست که عصر روز یکشنه 10دی ماه 1402 در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد، فناوران به بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی خود پرداختند.

 رئیس پارک علم و فناوری استان در این نشست با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه هفته پژوهش در استان و در تهران اظهار داشت: از برگزاری دو نمایشگاه موفق، نه به عنوان رئیس پارک بلکه به‌عنوان یک هم‌استانی احساس غرور می‌کنم. دکتر محسن فرزین با اظهار تشکر از فناورانی که در نمایشگاه حضوری فعال داشتند اضافه کرد: در حد توان تلاش شد بهترین خدمات ارائه شود و بدون شک فناوران فعال و ارزشمند جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. وی در خصوص تغییر نگاه مدیران و مسئولان استانی نسبت‌به پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: پارک علم و فناوری عضو اصلی شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان است و حق رأی دارد و همین مسئله باعث بهتر شدن دیدگاه نسبت به پارک شده‌است.

 رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به ظرفیت‌های قابل‌توجه گچساران اظهار داشت: ساختمان آفتابگردان گچساران، منشأ تحول در حوزه فناوری و نوآوری این شهر خواهد شد.وی اظهار امیدواری کرد تجهیز و راه‌اندازی کامل ساختمان ان شاالله تا بهمن ماه جاری محقق می شود. دکتر فرزین سامان‌دهی پرداخت و باز پرداخت تسهیلات را عامل مؤثری در تسریع پرداخت تسهیلات به نو فناوران دانست و افزود: پرداخت تسهیلات در گذشته با چالش‌ها و مشکلات فراوانی مواجه بود که با استفاده از عاملیت صندوق پژوهش و فناوری به‌صورت نظام‌یافته، هدفمند و قانونی این موضوع اصلاح شده‌است.

 دکتر روح‌الله رحیمی مدیر مرکز رشد گچساران اضافه کرد: علیرغم وجود چالش‌ها در راه‌اندازی این ساختمان، امیدواریم هرچه زودتر این ساختمان راه اندازی شود تا شاهد جایگاهی درخور برای اسقرار فناوران باشیم. 

دکتر فرزین در پایان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت شهرک‌های صنعتی اعلام کرد: در صورت تحقق اهداف این همکاری مشترک، شهرک فناوری و نوآوری در آینده‌ای نزدیک شکل خواهد گرفت.



دانلود تصاویر با کیفیت بالا (9.82 مگابایت)