بازدید معاون قوه قضاییه از نمایشگاه محصولات فناوران پارک علم و فناوری استان
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سید محمد صاحبکار خراسانی (معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه) روز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 در بازدید از نمایشگاه محصولات فناوران پارک علم و فناوری در مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج از نزدیک با توانمندی شرکت های فناور و دانش بنیان استان آشنا و بر حمایت از تولیدات نواورانه و دانش بنیان تاکید کرد. وی با اشاره به حضور نیروهای جوان و نخبه با انگیزه در شرکت های فناور و دانش بیان بیان کرد: کمک به تیمهای جوان در حوزه فناوری برای توسعه عملکرد آنها در اولویت سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به اینکه واحدهای فناوری روز به روز در حال افزایش است، گفت: با برنامه ریزی و همکاری سه قوه جهت دهی تولید به سمت دانش‌بنیان ها رفته و حمایت از واحدهای فناور و اشتغال آفرین در حوزه های مختلف نیز مورد تاکید و اهتمام جدی مسئولان نظام و دولت، قوه قضائیه و مجلس است.

صاحبکار خراسانی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی در سطح دادگستری ، سازمان بازرسی و ثبت اسناد و املاک استانها حمایت از تولید بخصوص تولید دانش بیان است. وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد یک مجموعه فعال و پای کار است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و بررسی پرونده ها سعی خواهد شد مشکلات قضائی انها در حوزه های مختلف کاهش یابد.

رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت فناور و دانش بنیان توانمندی خود در حوزه فناوری، نوآوری، خلاقیت و ابتکار را به نمایش گذاشتند. وی بیان کرد: هم اکنون ۱۶۵ واحد فناور، خلاق و دانش بنیان در حوزه فناوری و نوآوری فعالیت می کنند که از این تعداد ۲۱ واحد دانش بنیان هستند.
دکتر محسن فرزین تصریح کرد: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با اینکه نوپاست اما تلاش کرده است قدمهای استواری در راه تسهیل امور نخبگان و فناوران و حمایت از آن ها بردارد.