کارگاه آموزشی «چگونگی و فرایند دانش بنیان شدن» در گچساران برگزار شد.
۱۴۰۳-۰۶-۰۸

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه آموزشی چگونگی و فرایند دانش بنیان شدن، توسط مرکز رشد واحدهای فناور گچساران و با اجرای کارگزار رسمی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، چهارشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی 14 در سالن جلسات دانشکده نفت و گاز گچساران برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور 27 فناور برگزار شد، دکتر سید عباس حسینی (معاون پارک علم و فناوری استان)، حسین خلیلی (دستیار رئیس پارک) و کارشناسان پارک و مراکز رشد گچساران و دهدشت نیز حضور داشتند و ضمن همراهی با فناوران در کارگاه، از نزدیک در جریان فعالیت ها و نیازهای فناوران قرار گرفتند.

مهندس میلاد سلطانی، مدرس کارگاه و عضو هیئت مدیره بنیاد بهره وری گمبا (کارگزار فن بازار استان فارس و کارگزار رسمی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری)، طی 4 ساعت کارگاه، ضمن آشناسازی فناوران با اصول و امتیازات اخذ تاییدیه دانش بنیان، چگونگی و فرایند دانش بنیان شدن را به مخاطبان آموزش داد. در این کارگاه ضمن آموزش، به هریک از فناوران مشاوره داده شد و ارتباط لازم میان کارگزار و فناوران برای بررسی فعالیت ها و محصولات و انجام مراحل اخذ تاییدیه دانش بنیان برقرار شد.

معاون پارک علم و فناوری استان در این رویداد، ضمن تشکر از بنیاد بهره وری گمبا که در ارائه خدمات دانش بنیانی به فناوران استان تلاش مستمری داشته است، برگزاری چنین کارگاه هایی را فرصتی ویژه برای توانمندسازی فناوران و توسعه تولیدات دانش بنیان در استان دانست و بر رویکرد حمایتی ویژه پارک در خصوص فناوران گچساران و دهدشت تاکید کرد.

دستیار رئیس پارک علم و فناوری استان نیز در این کارگاه بیان داشت که طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، کلیه امور دانش بنیانی واحدهای فناور عضو پارک توسط کارگزار به صورت رایگان صورت خواهد گرفت و با توجه به ظرفیت های فناوری و نوآوری واحدها، انتظار می رود با همکاری فناوران و پیگیری های کارگزار، به زودی شاهد دانش بنیان شدن بخش قابل توجهی از شرکتهای فناور استان باشیم.